Strona główna

Strona główna FORUM Konkursy Album Kontakt

Ciekawostki
Towarzysz podróży poszukiwany
Jesteś samotna. Nie masz z kim pojechać w góry lub wybrać się na wycieczkę za granicę. Uwielbiasz podróżować, ale zniechęcasz się już na samą myśl o wędrowaniu w pojedynkę. Poszukaj towarzyszy w Internecie. To ostatnio bardzo popularna forma skrzykiwania się na wycieczki, wyprawy, wyjazdy i wszelkiego rodzaju wojaże. Wystarczy tylko znaleźć odpowiednią stronę www i zamieścić swoje ogłoszenie.
Szukam towarzyszy podróży
Cześć. Mam na imię Karolina. Mam 28 lat i jestem z Gdańska. Chciałabym wyjechać na weekend w góry lub nad morze. Nie mam z kim. Może znajdą się chętni do wspólnego wyjazdu. Termin do uzgodnienia. Dziewczyny, chłopacy, wymyślmy coś. Mam dość siedzenia samej w domu. – tak brzmi jeden z anonsów. – Planuję urlop na koniec listopada. Chciałabym zwiedzić Sri Lankę. Szukam miłego towarzystwa, najlepiej kobiety. Mam 38 lat, jestem z Warszawy. Znam angielski. Na urlopie lubię leniuchować. – pisze kolejna samotna podróżniczka. – Chcę spełnić swoje marzenie. Wybieram się na miesięczną wyprawę samochodem do Hiszpanii. Jeśli ktoś miałby ochotę przeżyć taką wyprawę zapraszam. – Szukam chętnych na zdobycie najwyższej góry Afryki- Kilimandżaro. – Jestem Kasia, mam 18 lat, chciałabym objechać Polskę dookoła na rowerze. Jazda samemu nie sprawia jednak przyjemności. Może ktoś chce się przyłączyć. To tylko niektóre przykłady z tysięcy ogłoszeń jakie znajdują się na stronach www. Wystarczy tylko wybrać i nawiązać kontakt.

Nie musisz podróżować sama
Poszukiwanie towarzyszy podróży w Internecie to idealne rozwiązanie dla ludzi samotnych, szukających wrażeń, lubiących nawiązywać nowe znajomości, lub dla tych, którzy planują egzotyczne, niebanalne wyprawy w bardzo odległe i mało znane miejsca. Na stronach www poświęconych podróżom, wojażom i wycieczkom, mogą znaleźć bartnie dusze i osoby o podobnych zainteresowaniach. To właśnie tu skrzykują się grupy na liczne wycieczki, urlopy lub wielotygodniowe wyjazdy tematyczne. Każdy na pewno znajdzie towarzysza podróży dla siebie. – Na stronie www poświęconej podróżom znalazłam dziewczynę, która tak jak ja chciała wyjechać na kilka dni do Paryża. – mówi 35 letnia Kamila. – Obie nie miałyśmy z kim jechać. Ja jestem po rozwodzie, nie mam dzieci, a przyjaciele nie mają czasu na takie wojaże. Musiałabym więc jechać sama, a to nic przyjemnego. Nie chciałam też wyjeżdżać z jakimś przypadkowo poznanym mężczyzną, bo to niebezpieczne. Postawiłam więc na kobietę i trafiłam na Olę. Zamieściła ogłoszenie w Internecie, a ja na nie odpowiedziałam. Dogadałyśmy się od razu. Wyjazd był naprawdę udany. Nie byłyśmy same, czułyśmy się pewniej w obcym kraju, a poza tym chyba nawiązała się między nami wspaniała nić porozumienia. Polecam wszystkim samotnikom.

Kompan podróży małej i dużej
Świat stoi dla nas otworem. Możemy podróżować właściwie wszędzie. Gdzie nas tylko oczy poniosą i gdzie dusza zapragnie. Często jednak bywa tak, że trudno zorganizować wyjazd bo znajomi nie mają pieniędzy, nie mogą wziąć w tym terminie urlopu, nie chcą jechać tam gdzie my. Wtedy właśnie warto poszukać towarzystwa w necie. – Zapragnęłam pojechać koleją transsyberyjską do Chin. Zwiedzić po drodze Lwów, Moskwę, Irkuck, Mongolię.- opowiada Mirka, studentka z Płocka.- Wyprawę zaplanowałam na około 5 tygodni. Niestety nie miałam z kim jechać, bo dla znajomych taka wyprawa była za droga. Sama nie miałam odwagi ruszać w świat. Postanowiłam więc spróbować skrzyknąć ludzi na forum podróżniczym. Udało się. Zgłosiło się 5 osób z całej Polski. Wszystkim pasował termin i plan wyprawy. Pojechaliśmy i było fajnie. Gdybym nie zamieściła ogłoszenia nigdy nie zrealizowałabym mojego pomysłu, a tak mam co wspominać.

Trzeba uważać
Poszukiwanie towarzyszy podróży w Internecie to super rozwiązanie, ale jak wiadomo trzeba uważać. – Rzadko, ale zdarzają się mężczyźni, którzy zamieszczają swoje ogłoszenia bo liczą na darmowy seks. – Często jednak, już po treści anonsu można się zorientować o co takiemu facetowi chodzi.- Jeżeli szuka ponętnej blondynki, samotnej, bez zobowiązań, na wyprawę do Egiptu, wiadomo, że myśli o seksie. – mówi Renata, miłośniczka wojaży, aktywna forumowiczka jednego z portali podróżniczych. – Są też mężczyźni i kobiety, którzy otwarcie mówią, że liczą na seks, ale bywają też tzw. psychole. Trzeba naprawdę uważać z kim się jedzie. Najlepiej wyjeżdżać w większych grupach, albo dobrze sprawdzać osoby z którymi jedziemy, bo nigdy nic nie wiadomo. Na wszelki wypadek zawsze dobrze poinformować rodzinę z kim i gdzie się wybieramy. Nie robić niczego w tajemnicy, bo różnie to bywa. – radzi Renata.

W każdym razie wszystko jest dla ludzi, byle podróżować z głową.
--- Magdalena Zając ---

Tagi: auto stop, Internet, podróż, poszukiwany, towarzysz, towarzysz podróży, we dwoje, z osobą towarzyszącą
Podobne artykuły:
PODRÓŻOWAĆ TO ŻYĆ MATKA POLKA W PODRÓŻY - ANDALUZJA MATKA POLKA W PODRÓŻY - WIOSNA NA MAJORCE Książka do słuchania Nowoczesna kobieta Internet jak narkotyk Paryż – miasto mody i ... czerwonych drzwi Szukaj mnie... Komputer a problemy emocjonalne dzieci Wyznania czatowicza
dodaj komentarz
POWRÓT DO PARYŻA
Ciekawostki05-11-13
POWRÓT DO PARYŻA Są takie miejsca, do których powracamy kilka razy w ciągu życia. Są takie osoby, do których zbliżamy się ponownie po wielu latach. Czasami po to, żeby na nowo je odkryć, a czasami po to, żeby utwierdzić się w naszych dotychczasowych odczuciach. A czasem po to, żeby odkryć miłość, z której wcześniej nie zdawaliśmy sobie sprawy, a której nie da się już dłużej zaprzeczać i samego siebie dalej oszukiwać. Paryż – dotychczas dla mnie zbyt oczywisty i zbyt pełny turystów ... Dokładnie 10 lat temu po kilkudniowym zwiedzaniu w sierpniowych upałach powiedziałam „bez szału”. Teraz postanowiłam dać mu drugą szansę i zakochałam się bez pamięci.
czytaj dalej >>

Znajdź firmę

Ostatnio dodane firmy
Znajdź lekarza
Związki Pociechy Dom Zdrowie Praca Abecadło emocji Ciekawostki Męski punkt widzenia Historie z życia wzięte Chwila dla rozrywki
Znajdź firmę Dodaj wizytówkę firmy Szukaj lekarza Dodaj gabinet lek. Dam pracę Szukam pracy Reklama Polityka Prywatności
statystyka Matka Polka w katalogu Gwiazdor Strona nominowana w konkursie stron www - UniqueSite